neděle 10. května 2015

BYLO NÁS...

na našich letošních prvních víkendových cyklotoulkách
 šestnáct.
A to je pořádné číslo.

 

Vzhledem k tomu, že květnový svátek vyšel
na pátek, najeli jsme už ve čtvrtek do
Jaroměře, Josefova, kde se nachází známá pevnost.
Bydleli jsme v penzionu
zde, který jsme obsadili celý.

Zajeli jsme do Nového Města nad Metují,
navštívili Kuks. Na prohlídku jsme mohli zapomenout,
 tolik lidí
chtivých výkladu jsem dlouho neviděla.
Čekali bychom tři a půl hodiny na volný čas prohlídky.
A tady nastal zádrhel :o), někoho napadlo,
že je nedaleko galerie soch od Brauna,
které jsou vytesané do skal.
Podle mapy to vypadalo nadějně,
ale v terénu mnohem hůře.
Nedopadlo to dobře, po asi dvou kilometrech,
kdy jsme tlačili kola lesem do kopce
po turistické trase,
posléze se ocitli na silnici a před sebou viděli
další kopcovitou část cesty loukou do dalšího lesa,
 jsme  většina z nás
odmítli dál pokračovat :o).


Byla jsem šťastná, když jsme se opět dostali
na cyklostezku, kde sice bylo hodně cyklistů,
kteří využili krásného počasí a
volného dna, ale přeci jenom to byl
podstatně snadnější terén :o).
 
 
 
Počasí nám přálo až do soboty, kdy
bylo od rána zataženo, poprchávalo, jenže to 
nás neodradilo a my vyrazili směr Hradec Králové
po nádherné cyklostezce.
Asi po dvaceti minutách se mraky protrhaly
a bylo po dešti.
Na odpoledne měla mužská část naší cykloparty
domluvenou prohlídku pevnosti.
My si raději daly odpočinek u kávy.


 Krásné cyklotoulky všem, kdo rádi pozorují
krajinu ze sedla jízdního kola... 




 



 

8 komentářů:

  1. Alenko, páni, to kolo bereš opravdu zodpovědně :o) Tomu Kuksu se nediv, je otevřen asi měsíc po rekonstrukci a k Braunovou Betlému to chce opravdu jen pěšky, ale to už víš :o)
    Krásné fotky!
    moc děkuji za knižní typy a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc mne to baví a doufám, že ještě dlouho kolo budu zvládat fyzicky :o))). Jedna naše kolegyňka si pořídila elektro kolo a pěkně nám ujíždí.
      Kuks je po rekonstrukci nádherný a stále se ještě pracuje na okolí. Někdy si tam s mužem určitě zajedeme a v poklidu prohlédneme.
      Fotky na kole jsem docela zvládala, musela jsem pak rychle šlápnout do pedálů, všichni mi vždy ujeli. Ale mně to nevadilo, hlavně že jsem fotku měla.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, krásně jste si to užili..Já už na kole neseděla pěkně dlouho..budu si muset nějaké koupit. Poté, co mi kolo ukradli, tak jsem si už jiné nekoupila..nějak nezbyl na kolo čas..práce, pak chalupa a práce okolo ní a manžel na ježdění zrovna není..ale jako holka jsem byla na kole pořád:o), pak ještě jsem hodně jezdila se svými dětmi ..ale to už je dávno:o)..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko nejlépe se jezdí ve dvou, případně občas v partě, kdy není nouze o humorné zážitky :o)).
      Je to sice občas dost velká fyzická námaha, ale i určitý relax. Já miluji jak turistiku, tak cyklovýlety.
      Jako holka jsem toho moc nenajezdila, tak akorát v ulici před domem...Jsem ráda, že jsem ke kolu našla cestu.
      Krásné dny i tobě Inko.
      Ála

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Měli jste pěknou cykloakci, je to super, když se sejde dobrá parta stejných nadšenců :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, měli :o). Scházíme se již několik let asi tak čtyřikrát za sezonu na celý víkend.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála