neděle 24. května 2015

BYLO NÁS PĚT...

mých kamarádek, které se u mne sešly na sobotní odpolední posezení.

ilustrační foto


Já se znám se všemi, ale některé z nich se neznaly mezi sebou. 
Ráda dělám radost druhým a tak jsem je pozvala na malou kosmetickou přednášku s ukázkou a vyzkoušením si na sobě produktů jedné kosmetické značky.

Před několika měsíci se mi svěřila má bývala spolužačka ze střední školy, že sekla s prací učitelky ve speciální škole (pracovala v tomto oboru skoro třicet let), protože by jinak už asi skončila v blázinci a začala svůj život trochu měnit. Hledala něco co jí bude bavit a bude paní svého času. A kterou ženu nebaví se krášlit ? Začala se zajímat o kosmetiku MK.

Myslím si, že bychom my ženy občas měly udělat něco jen a jen pro sebe, cokoli. Zasloužíme si to. Za péči, kterou věnujeme svým rodinám, za starosti které prožíváme jak v zaměstnáních, tak při výchově dětí. Někdy toho bývá na jednu ženskou až až. Chce to pak si dopřát malých radostí, pěkného zážitku, zajít si na masáž, na kosmetiku, do divadla, jít na kávu s kamarádkou, s kterou jsme se již dlouho neviděly. Mít ten svůj čas vyhrazený pro  něco milého.

To jsem chtěla dopřát svým kamarádkám. Ať se trochu zastaví, zpomalí své tempo, dopřejou si krásy.

A tak jsem zavolala té mé spolužačce a domluvila se s ní, zda by mohla přijet ke mně a zda by mým kamarádkám předvedla jak se starat o pleť, jak se zkrášlovat, co a jak dopřát naší už mírně poničené pleti. Souhlasila.

Včera se u mne sešly a musím říct, že to bylo velice krásné, milé, úsměvné setkání a ztrávily jsme spolu nádherných dvě a půl hodiny.
Jako malou tečku na závěr jsem nám všem uvařila kávu a nabídla malý dezert. 
Odcházely s ošetřenou pletí, nalíčené, usměvavé, rozzářené, měly chuť jít někam tančit :o). Moc jim to všem slušelo.


A tím se splnilo mé přání. Aby si ten čas užily pro sebe...

Byla jsem šťastná. Za ně i za sebe.

ilustrační foto












zdroj fotek :
Wikipedie

4 komentáře:

  1. To je hezké :-) Já předváděčky obecně nemám ráda, ale pokud je to spíše kamarádskou a nenásilnou formou....proč ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne, ale tohle bylo kamarádské setkání a hlavně nikdo nic nikomu nevnucoval a to se mi líbí :o)).
      Jednou jedinkrát jsem byla na předváděčce a to naprostým omylem se svou sestrou, která údajně vyhrála a měla se dostavit pro výhru (už je to pár let zpět). No jistěže to bylo předvádění hrnců :o))). Pán se na nás zlobil, že jsme si nejen nic nekoupily, ale ani jsme mu nechtěly napsat žádné další kontakty a telefony :o))). To bylo poprvé a naposledy...
      Ála

      Vymazat
  2. No, Ali, to je od tebe moc hezké! Udělaly jste si radost a to je fakt moc důležité. Měj se hezky, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to hlavně o radosti :o). Povedlo se milé setkání.
      Krásné dny Klárko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála