neděle 19. dubna 2015

ZAČÁTEK...

Po delší době háčkuji něco pro sebe,
tuniku.

Přízi v šedé barvě jsem měla zakoupenou již delší
dobu a čekala jsem až přijde ten 
správný čas, kdy mne napadne co z ní.

A nyní čas nazrál a v pátek jsem 
vyhledala v uschovaných návodech
popis na tuniku, kterou přesně chci.



 A jen jsem začala, přepadla mne 
myšlenka, že přadýnek možná nebude dostatek,
mám jen 60 dkg,
 raději něco přiobjednám :o).
I můj muž mi říká, proč si toho vždy nekoupím 
raději víc.
No to jsem celá já.

 
Vzoreček se dobře pamatuje, už nemusím ani 
nahlížet do papíru, takže práce jde rychle od ruky.

A ještě se vám chci pochlubit s tím, 
že mi doma vykvete
rhododendron :o).
Odstřihla jsem na zahradě minulý týden
asi čtyři větvičky, které rostly
na keři jinak než měly
a bylo mi je líto vyhodit.
Strčila jsem je doma do vázy,
že mají hezké zelené listy.
A najednou koukám,
ony se začaly otevírat poupata !
Tak z nich mám opravdu radost...

 



 

10 komentářů:

  1. Páni, ta tunika bude nádherná! Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám Klárko :o) snad dopadne dobře, už jsem si jednu háčkovala a ráda ji nosím. Ála

      Vymazat
  2. Álo už se těším na výsledek -- vzoreček je moc hezký - takový jemný .o)
    A rododendron se ti pěkně odvděčil ♥
    měj krásný den.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti já také, krásně to přibývá, jen jsem nyní začala tvarovat výstřih, který by měl být do V a v tom vzorku mi to dělá docela potíž, ale nějak to pořeším.
      Kytičky jsou radost :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, moc krásné háčkování a barva je krásná.
    Kytička taky.
    Krásný den.
    Drahuše

    OdpovědětVymazat
  4. Drahuško, moc děkuji, v poslední době mne šedá barva již několikrát oslovila, tak snad to dobře dopadne.
    Přeji ti hezký den a děkuji za návštěvu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko,
    téda já koukám, tunika, ta teda bude krásná!
    Letos jsme si všimla, že jsou v módě dírkaté vzory :-)
    Já bych takové veledílo vůbec nezvládla !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to doufám, že bude nositelná a líbivá :o)).
      Pokud dopadne dobře, hned se pustím do další, dokud mám ten pracovní elán.
      Ála

      Vymazat
  6. Tak ta tunika bude krasna. Skoda, ze ja neviem pracovat s hacikom. Ale nevzdavam sa ;) jedneho dna sa to naucim. Ala, si naozaj sikovna zenska, beriem si ta ako vzor. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkuji za pochvalu, až se tady červenám. Naučit se háčkovat vůbec není těžké, jde jen o to rozhodnutí a zkusit. Já se ručním pracem naučila už jako školačka, vždy mne to hodně lákalo a celý život se něčemu novému učím. A to mne právě baví.
      Krásné dny Katko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála