čtvrtek 9. dubna 2015

V PEŘINĚ...

se určitě každému dobře polehává a spí, ale já dneska mám jen malý příspěvek a o spaní to nebude.


 ilustrační foto zdroj Pinterest


Častokrát se scházíváme k nedělnímu či jinak svátečnímu obědu ve větším množství osob. Jednou jsem vařila několik druhů příloh a přemýšlela jsem jak uchovat horkou bramborovou kaši, knedlíky. V tom jsem si vzpomněla na mamku jak hrnec nebo mísu obalila utěrkou a šup s tím do peřin.
No jasně, proč to nedělám ? A tak jsem popadla hrnec a v utěrce ho šoupla do peřiny. Upozorňuji, že peřiny musí být péřové, prostě klasika. 

ilustrační foto
 

Za umělá vlákna různého typu v lůžkovinách neručím, to nemám odzkoušené :o).

Tak pokud budete někdy potřebovat uchovat potravinu horkou, směle do toho...

Ale takové snění v posteli jako na obrázku není vůbec špatné, že?




Klid je nejvyšší moudrost 
a láska,
je potvrzením reality 
a bdělosti
v této hluboce ztracené
a propastné době.
Klid je tajemstvím
krásy
a skutečná součást umění.
Herman Hesse

 

8 komentářů:

  1. Alenko, moje babička i mamka také uchovávaly přílohy pěkně v teple pod peřinou.Často na to vzpomínám.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani je to hezké vzpomínání na to čím si pomáhaly naše předchůdkyně :o), že ? A hlavně to fungovalo. Ála

      Vymazat
  2. Nemáme už díky alergiím klasické peřiny, ale pouze antialergické s dutým vláknem a udělají v neděli stejnou službu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda za komentík, že to funguje i v dutém vlákně, tuto zkušenost nemám. Ála

      Vymazat
  3. Na tohle já mám termohrnce, fak supr:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko o nich také vím, ale vzhledem k tomu, že mám malou kuchyň, musím velice pečlivě zvažovat, které nádobí kam uskladnit :o)))) když chci přikoupit něco nového. Ála

      Vymazat
  4. Ali jde to i mraženým masem když se rozmrazuje lednice :o)
    Měj se krásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt Marti ? To neznám pro změnu já. Takže balíčky dáš do nějakého pytle a šup s tím do peřiny ? A ono to zůstane ledové ? To vyzkouším a díky za zkušenost. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála