úterý 21. dubna 2015

SOUTĚŽ...

 ke 100.příspěvku, který jsem 
dnes ráno dala na blog.





Já vím, žádné veliké kulatiny to nejsou,
ale já mám radost, že 
už mám na svém blogu, který je zde tak krátce,
své pravidelné čtenářky (možná i čtenáře).
O tu radost se chci podělit i s vámi a
připravila jsem malou odměnu pro vítěze.
 
Moc mne těší, že stále nacházím
další zajímavé blogerky,
které chodím navštěvovat
na jejich blogy.

A k oslavám přeci stačí i malý důvod.

Takže zkusíme jednoduchou soutěž
KDO POZNÁ MĚSTO.

Pokud se vám bude chtít umístit
odkaz na můj blog ohledně malé soutěže
 na blogu vašem,
budu jen ráda, ale není to vůbec
podmínkou.
Nerada si něco podmiňuji :o)).

Jedná se o město ve východních Čechách
ve Svitavské pahorkatině.
Na místě hradu je renesanční zámek
s arkádovým nádvořím a sgrafity,
v roce 1999 zařazen na seznam 
památek UNESCO.
Konají se zde známé hudební festivaly. 
Rodiště B.Smetany
(a to už je hodně veliká nápověda!)






Těším se na vaše správné odpovědi 
a v pátek 24.4. budu v 18,00 hodin losovat :o)
(nezapomeňte napsat do komentáře s odpovědí 
svou e-mailovou adresu).
Děkuji vám.

 

 
 

24 komentářů:

  1. No Alenko, to je mi ale náhoda! To je moje milovaná Litomyšl! Zrovna včera jsme tam poobědvali a prošli se po nádherném náměstí....
    Třeba budu mít štěstí, moc ti blahopřeji k takové blogové pilnosti,
    kam se na tebe hrabu :-)
    karlikovaklara@seznam.cz
    Tak pa, Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klárko, děkuji, že se účastníš mé malé soutěže.
      Ála

      Vymazat
  2. ALENKO, MÁM TO JEDNODUCHÉ, ALE SNAŽÍM SE NEOPISOVAT! TEN SMETANAMI DAL JASNĚ NAJEVO, ŽE JE TO LITOMYŠL:o))..gratuluji ke 100 příspěvku a hlásím se do soutěže..Držím palce, abys ve svém snažení neustávala, protože tě moc ráda čtu..krásné dny Inka
    j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji za účast a zatím mne blogování velice baví, začala jsem hlavně více fotit a dívat se kolem sebe daleko pozorněji... Těší mne každá tvá návštěva u mne a bavím se velice u tebe :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Teda,dobře lehká soutěž!!jasně-Litomyšl..100 příspěvků-to se ani nezdá,ale přibývá jich..Tak přeju dalších několik set příspěvků-ráda tu chodím!!můj meil:zdena.kojecka@seznam.cz.
    pěkný večer!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni děkuji za účast, na poprvé jsem ráda dala soutěžní otázku lehkou. A když vás to bude bavit, přitvrdím :o))). Těší mne, že se ti u mne alespoň trochu líbí.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, blahopřeji ti především ke stému příspěvku.
    Ať se ti stále daří.
    Hezký večer, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc děkuji, ráda k tobě chodím na návštěvu a mám se toho hodně co učit :o).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  5. Ani jsem nemusela číst nápovědu, ten zámek a další místa jsou nezaměnitelná - byla jsem tam sice jen jednou před dvěma lety, ale nejde zapomenout :-)
    Blahopřeji ke "kulatinám" :-)
    fcelamaja@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdíku :o), díky za účast. Máme tolik krásných míst v naší zemičce, že je z čeho vybírat.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, moc gratuluji k první stovce a věřím, že to je jen začátek, chodím sem k tobě moc ráda.
    Na fotkách jsou má milovaná a dobře známá místa - Litomyšl je prostě úžasné město.
    Nemám to daleko a jedu tam vždycky moc ráda.
    Přeji hezký den a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem ráda, že se nápad s malou soutěží líbí a že se také účastníš. Stále se hodně učím od vás blogerek, které už máte zkušenosti s blogováním několik let. Každou zkušeností se stává můj život pestřejší a za to jsem moc ráda. Těší mne každá tvá návštěva u mne.
      Krásné dny plné hezkých zážitků.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko,
    i já se hlásím do soutěže :-)
    Otázka je jednoduchá, je to Litomyšl.
    Stejně jako Helenka to nemáme daleko, jen už jsme tam nějak dlouho nebyla, musíme to letos napravit !
    Gratuluji k 100 mu výročí a přeji krásný jarní den !

    Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko díky za účast. A neboj, já určitě v další soutěži vymyslím něco malinko těžšího.
      I tobě přeji krásné jarní dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Nebýt nápovědy s B. Smetanou, byla bych totálně v háji. Takhle mi naskočila vědomost uložená v hlubině mé paměti a s jistotou říkám- Litomyšl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcelko za tvou účast v soutěži, sama jsem zvědavá na zítřejší jméno vítězky.
      Ála :o)

      Vymazat
  9. Litomyšl.... Gratuluji ke stovce, jsi pilna pisatelka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji, jak jsem viděla tu stovku, řekla jsem si to něco chce - a tak je malá soutěž :o).
      Ála

      Vymazat
  10. Náhodným brouzdáním po blogerských cestách jsem narazila na Váš blog a hned soutěž :-). Přeji ještě mnoho takových výročí a stálou radost z virtuálního sdílení. Litomyšl mám spojenou s krásnými vzpomínkami, takže i mě fotky potěšily. Hezké dny, HanaL. (hana.lehnerova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že vás cesta navedla až ke mně a že soutěžíte. Co kdyby náhodou :o).
      I vám krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  11. Alenko, taky se hlásím do soutěže a jsem překvapená, již 100.příspěvek? paráda.
    ano, je to Litomyšl, nikdy jsem tam nebyla, měla bych to napravit.
    krásný den Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko děkuji za účast, sama jsem byla překvapená jak mi to naskakuje, netušila jsem, že mne to bude tolik bavit...
      Krásné dny i tobě.
      Ála

      Vymazat
  12. Přeju hezký jarní podvečer,s radostí se zapojím do soutěže a musím souhlasit se svými předchůdkyněmi-ano,je to Litomyšl.
    helicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za účast, jsem ráda, že mohu připsat do slosování další soutěžící.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála