neděle 26. dubna 2015

SAMÉ HOLKY...

jsme byly ve třídě na střední škole
a držely jsme spolu dobrou partu.

Po maturitě jsme se sice rozprchly do všech možných
koutů,
založily rodiny
a vídaly se málo, pouze na třídních srazech,
na kterých občas některé z nás chyběly z důvodů
těhotenství nebo kojení, pro které
nemohly opustit domov na víc hodin.
Já z té doby mám schované
dopisy, ano, tenkrát se psaly rukou dopisy :o).
S několika spolužačkami jsem udržovala stálý
písemný kontakt.
Bylo to moc milé.

Srazy jsme mívaly a míváme po 5 letech.
To nám však nestačí a tak se
nás schází několikrát do roka
pár spolužaček, které bydlí v místě školy
nebo jsme z blízkého okolí.
A občas naplánujeme výjezdní setkání.
Právě to se odehrálo v sobotu a neděli.


Sešly jsme se u jedné z nás na chatě,
kterou bohužel prodávají a
tak jsme musely využít poslední možnosti 
si zde trochu užít pohody
a relaxu.
A relax to opravdu byl se vším všudy, 
protože jedna z nás je poradkyní
kosmetické firmy a připravila
si pro nás opečovávácí kůry,
techniky líčení, péči o hebké ruce atd, atd.

Ochutnávaly jsme moravské víno,
pojídaly pochutiny, ale hlavně
jsem se pobavily, zavzpomínaly
a opravdu hurónsky zasmály.
Na té samotě jsme si to mohly dovolit :o).
Bez televize, bez rádia - úžasné.

Druhý den dopoledne jsme využily příznivého
počasí a vyšláply si na blízký kopeček, 
odkud byly nádherné výhledy po okolí.
Naprostý balzám na duši.


 Krajina kolem nás je tak překrásná až se
tají dech.


Na příště připravuji letní setkání u mne...



Čas a láska,
to jsou ty největší dary
ze všech.

 


 
 

6 komentářů:

  1. Ahoj Ali,
    tak to je super, že se takto scházíte a navíc si to tak parádně užíváte.
    Měj hezký večer, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti jsem za to moc ráda, včera nás bylo pět a škoda, že nemohu dát na blog fotky jak jsme si krásně zařádily (to mi nedovolily) - zkrášlující masky na obličejích, vlasy v čelenkách - no byl na nás úžasný pohled :o)).
      Vždy je to moc bezvadné.
      Krásné dny Marti..
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, podle fotek bych tam vydržela i sama, natož v dobré a přátelské společnosti. To je hezké, jak držíte pospolu.
    Vidím, jak řádíš na zahradě, bylinky tam musí být, to je jasné,už bez nich ani vařit neumím...
    Přeji ti hezký večer a gratuluji vítězce soutěže!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, kout je to nádherný, ale těch je kolem nás mnoho, jen tu krásu vnímat.
      A na zahradě je stále plno práce, ještě nemám úplně hotovo, o víkendu jsem si relaxovala :o)) a tak budu muset v týdnu vše dohnat. Počasí bohužel nehlásí moc příznivé pro nadcházející dny, snad se nám kroupy a bouřky vyhnou.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. tak tohle ti Álo závidím... já už své spolužačky neviděla roky...naštěstí funguje FB a tak jsme ve spojení aspon tam .Ale setkání naživo to je něco jiného ♥
    Měj se krásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti je to docela fajn, ale některé zájem nemají, na srazy ani nejezdí, nijak o sobě nedají vědět. Já říkám, že to je každého věc :o).
      Já jsem ráda za každé okamžiky, kdy si mohu zpestřit život a do toho patří i setkávání a ještě když je to spojené s výletem a dobrým posezením, nemá to pak žádnou chybu :o).
      Venku se tolik ochladilo, že se mi tomu ani nechce věřit...
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála