úterý 7. dubna 2015

NEPEČENÝ DEZERT ...

který jsem připravila pro návštěvu
na velikonoční svátky.

Pečené byly mazance, tak jsem zvolila
nepečený.

Postup nafocený nemám, to jsem 
opravdu nestíhala.



Na klasický plech jsem kladla
sušenky BE-BE
(spotřebovala jsem 3 balení),
uvařila jsem v 650 ml mléka 2 vanilkové pudingy,
osladila jako obvykle
(takže jak jste zvyklé).
Do teplého pudingu zamíchat Lipánka
(nahradila jsem trochou pomazánkového másla)
To vše rozetřít na sušenky.
A dát další vrstvu sušenek.
Jako další krém jsem ušlehala šlehačku
(nemusí být úplně do tuha)
přidala bílý jogurt
(víc jak půlku velkého balení),
osladila podle chuti,
asi ve 2 dc vody jsem nechala nabobtnat
želatinu 
(měla jsem sypkou tak asi 4 lžičky,
 plátky jsou lepší)
a tu jsem pak na mírném teple rozpustila
(nevařit !)
a vlila do směsi šlehačky a jogurtu,
ještě rozmixovala a dala do ledničky
trochu ztuhnout.
Potom navršila na tu druhou vrstvu sušenek.
Pokrájela jsem kompotované broskve,
nazdobila na krém.
Uvařila jsem si Dort-želé dle návodu 
na sáčku
(možná jsem měla udělat dvě balení,aby
 želatina byla vyšší),
 nechala mírně vychladnout
a vše jsem tím polila.
Dala do lednice, do druhého dne bylo vše
ztuhlé, sušenky nasáklé tak jak to má být.
 

 
A na talířky jsem vykrojila
malá kolečka formičkou na koblížky.

Můžete použít plech menších rozměrů,
pak dosáhnete vyššího dezertu.
 
Vzhledem k tomu, že jsem ho dělala tak trochu
od oka, snad jsem vše popsala srozumitelně, 
pokud ne, prosím ptejte se :o).
 
 
 

2 komentáře:

  1. Álo, vypadá to moc dobře! Děkuji za návštěvy na mém blogu a přeji hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko i to chutnalo dobře :o)) a děkuji za tvoji návštěvu. Musím si tvé dobroty poukládat do počítače a vyzkoušet. Měj se hezky. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála