pátek 10. dubna 2015

MALINOVÁ...

taška se zrodila během čekání
 na vyřízení objednávky
scházejících přadýnek na tašku jinou...

Kulaťoučkou letní tašku s bambusovými uchy
jsem měla v plánu již dlouho.
Jednou mi kamarádka půjčila
kupu starších časopisů na pletení 
a háčkování, já si stránky kde mne
něco zaujalo nakopírovala s tím, že
až přijde čas, něco podle nich zhotovím.



A dozrál čas na tuto tašku.
Dneska jsem ji došila.





Bohužel návod byl trochu chaotický,
musela jsem si to mírně propočítat po svém
a pečlivě si zapisovat, 
ve které řadě zrovna jsem :o).




Detaily a drobná vylepšení jsem si už vymýšlela
sama při samotném háčkování...




A teď když vkládám fotky mne ještě něco napadlo,
tak to možná přidělám večer...




Rychle musím dodělat tašku, u které mi 
došla příze, ta už samozřejmě 
dorazila minulý týden, ale musela jsem přeci dodělat 
svoji MALINOVKU :o).

Hezký den.

 

 

8 komentářů:

  1. Vypadá krásně, svěže, povedla se Ti :)
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maruško, já tuhle barvu mám moc ráda a v mém šatníku se i dost často objevuje. Ála

      Vymazat
  2. Ta je povedená. Úplně v ní vidím knížku, pití, krém na opalování a hurá k vodě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Míšo a už se mi v hlavě rodí plán na podobnou, ale z jiného materiálu, jiné barvy a asi bude dírkovaná, aby jí v tom létě nebylo vedro :o))). Ála

      Vymazat
  3. Alenko, ta taška je parádní, úplně na mě dýchlo léto!
    Ty "zmatlané" návody v časopisech, to je někdy hrůza... V těch německých se to nestává - příslovečná preciznost :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky. Ještě nejsem rozhodnutá zda jí dám k prodeji do krámku, uvidím. Opravdu bývají návody hodně zmatlané :o))), člověka to pak zdržuje, když si to musí upravovat... Měj se krásně. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála