pátek 24. dubna 2015

LOSOVÁNÍ...

výherkyně mé malé soutěže právě proběhlo.

Správná odpověď byla  LITOMYŠL.

Všechna jména soutěžících se správnými odpověďmi - a kupodivu jste odpověděly všechny správně -  jsem dala do klobouku (mého vlastního, který schovávám ve skříni pro nostalgickou vzpomínku, kdy jsem s chutí klobouky nosila), řádně zamíchala, 

a levou rukou hmátla po papírku.

Levou proto, že v pravé jsem držela foťák :o).

A vylosovala jsem jméno





Míšo, gratuluji a napiš mi na můj mail
(HajnaAlena@seznam.cz)
svoji adresu pro zaslání malé odměny.

Doufám, že se vám alespoň trochu 
minisoutěž líbila a vězte, že brzy najdu
důvod pro další otázku...

Krásné dny a štěstí 
vám všem přeji.

PS. Při focení poslední fotky se jménem výherkyně se mi vybil foťák, musela jsem ho dát na chvilku na nabíječku, abych to dofotila. Jsou to ale zapeklitosti...


 

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano Míšo je to tak.
      Bylo to napětí i pro mne :o)))).
      Ála

      Vymazat
  2. Vítězce, gratuluji a Tobě Alenko přeji krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko tobě také hezký víkend, u nás teď zase začalo dost foukat... A už je tvé zdraví doufám srovnané a bacily jsou fuč?
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála