středa 29. dubna 2015

DO PLÁČE...

mi bylo včera a dnes.
Opravdu jsem nečekala, i když předpověď hovořila 
i o sněhu, že to potká i nás.










Vím, že se stává, že se objeví sněhové přeháňky
i v květnu, ale taková zima ?
Včera u nás bylo 0,5 °C !!
Moje kytičky v rozkvětu, keře v rozpuku
a já se jen smutně dívala z okna.

A dnešní ráno ?
Musel být mráz, neboť sníh byl ve vrstvách
zmrzlý.
Šla jsem ven s foťákem
a měla slzy v očích...











 Snad sluníčko vše rychle zahřeje
a kytičky tuhle spoušť 
přežijí.
Rybíz,angrešt, maliny, česnek,
nakvétající jahody...

K tomu se nedá víc říct.

 
 

14 komentářů:

  1. Alo nesmutni,ony si s tím kytičky poradí,tedy pokud nemáš nějaké z jižních krajin,ale naše běžné to zvládnou.Nebreč a pomož jim odstranit kousky ledu a tak,ať se Ti nepolámou.Dnes má být sluníčko.Určitě posvítí i k Vám...
    Hezký den štěstíčko:-)M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, sesbírala jsem co se dalo, abych jim ulevila a sázím na to sluníčko, teplota stoupá, tak budou rychle zahřáté. Podívaná to nebyla hezká...Letos jsem přikupovala tolik nových rostlinek, tak jsou malé a já se každý den chodím těšit z jejich zabydlování u nás. Takovou peřinku sněhovou si nezasloužily. Věřím,ž e to zvládnou...
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, já hned ráno běžela na zahrádku zachraňovat rajčata. Snad to ale přežila...doufám.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naštěstí vše máme ve skleníku a sadba je ještě malá. My to máme vše opožděněji, je u nás víc studeno. Okukovala jsem česnek, tak ten snad bude v pořádku, letos je tak pěkný... Jo příroda je nevyzpytatelná.
      Ahoj Martinko.
      Ála

      Vymazat
  3. Je mi to líto-takový krásný kytičky a dostaly studenou bílou peřinu..Tak snad to bude o.k.držím pěsti!!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpoledne jsem prošla celou zahradu a zdá se, že jsou to holky statečné a díky slunci, které je hřálo již od rána, vše přečkaly ve zdraví. Koniklece stále ještě trucují a hlavinky mají svěšené, ale skalničky i malé růžičky vypadají celkem dobře. Jen nevím jestli přijdou v květnu hodně silní ledoví muži, jak to ještě zvládnou pak...
      Krásné dny Zdeni.
      Ála

      Vymazat
  4. Držím palce, aby škody u vás nebyly velké, já jsem na noc co se dalo přikryla bílou netkankou, naštěstí u nás takový mráz a sníh nebyl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenapadlo nás, že by mohl být mrazík po ránu, a tolik netkanky ani nemáme :o). Zdá se, že vše dopadlo dobře....Uvidíme co ještě přijde v květnu. Třeba máme vybráno.
      Ála

      Vymazat
  5. Jejda to je nadělení--držím pěsti at vše přežije ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to hodně nečekané, z deště malé krupky a najednou vločky jak v zimě a prudké ochlazení. Den předtím bouřka ....Aprílové počasí jak vyšité.
      Ála

      Vymazat
  6. No nazdar ... ale určo to bude v pohodě:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se, že vše dobře dopadlo. A už opravdu nechci nic podobného, chci teplo, slunce a případně teplý vánek. Ať prší jen v noci, aby byla vláha.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, vypadá to hrůzně, ale pan profesor Větvička vždycky říká, že si příroda umí poradit... Snad tomu tak bude!
    Fotky z hor jsou nádherné!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé pan profesor Větvička, no vidíš na něj jsem si nevzpomněla. Myslím, že ta má zahrada si s tím nadělením asi poradila skvěle. Já byla víc vyděšená :o)).
      A hory - tam bych mohla být každý víkend, kdyby to šlo.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála