středa 1. dubna 2015

CANNELLONI ...

plněné špenátem...

Opět jedna rychlá rychlovka, která se
dá velice dobře obměňovat různými
náplněmi, můžete polévat bešamelem, sýrovou, rajčatovou
omáčkou, plnit mletým masem a sypat jakýmkoli sýrem.
Myslím, že fantazii se meze opravdu nekladou.
Jako polévku jsem dnes zvolila
obyčejnou: 
postrouhanou kořenovou zeleninu osmažím na másle,
osolím, přidám 3-4 hřebíčky,
zaliji vroucí vodou nebo vývarem,
povařím a pak zahustím kapáním.

A cannelloni ?

Uvařím špenát - použila jsem mražený listový 
(takové ty veliké kostky)
osmažím cibulku, šup na ní špenát,
sůl,pepř,
míchám až se povaří.

Z krabice vyndám trubičky (nevařím je), připravím si
zapékací mísu (nevymazávám),
plním trubičky vychladlým špenátem pomocí dlouhé
lžičky na laté :o)
a skládám do mísy.

Pak juknu do lednice zda mám smetanu nebo šlehačku,
byla zde šlehačka,
do té jsem rozstrouhala sýr Čedar,
pořádně rozmíchala
a navrstvila na trubičky,
tak aby byly všechny opatlané.
Přikryla alobalem
a šla si přečíst noviny.

Copak, už je čas oběda ?
Tak jdeme jíst.

Nakonec zbyly dvě
 (teda na fotce jsou ještě tři, než si syn přidal)...




 

4 komentáře:

  1. No to musí být dobrota! To musím vyzkoušet! Těstoviny i špenát miluje dámská část rodiny a té pánské tam budu muset přihodit kousek slaniny :-)
    Díky za inspiraci, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mým mužským chutná i tato lehčí varianta, ale je jasné, že když udělám se slaninkou nebo mletým, jásají mnohem více Klárko :o). Ála

      Vymazat
  2. Alenko, škoda že nezbylo... Jeli jsem před chvílí z Drážďan, vědět to, zastavila bych se :o)
    Jsem ráda za předcházející článek a musím s tebou souhlasit. Teď bohužel není možné prací v reálném čase vydělat na bydlení, hypotéka je nutná, ale...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, tak příště dej vědět a seznámíme se u kávičky :o). Teď jsem dopekla mazance a všechny tři mám prasklé, ale vím, že o to víc budou zítra k snídani chutnat :o))). Máme na noc Matýska s Amálkou a ti si na zítra objednali špagetky - no děti je prostě milují - a tak jim udělám zapékané, každý bude mít svoji mističku, tak jsou nadšení už teď. Hezký večer. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála