pondělí 20. dubna 2015

BOTY PROTI LÁSCE...

    Zas mi říkal, že má něco pro mne,
    a to něco, to prý láska je.
    Já však  nechci žádnou lásku v domě,
    přináší jen žal a výdaje.
    Mám proti lásce boty, ty chrání paní svou,
    ty boty vždycky jdou a všechno hezké pošlapou.

   Žiju sama díky těmto botám,
   žiju sama zásluhou těch bot,
   často sice klukům hlavy motám,
   botám ale city nejsou vhod.
   V těch botách ráda šlapu, zvlášť po lásce nás dvou,
   ty boty vždycky jdou a všechno hezké pošlapou.

  Tyhle boty nosím někde v duši,
   někde v duši, ne však na nohou.
   Jsou tam dole, kde mi srdce buší,
   od bušení mu však pomohou.
   V těch botách ráda šlapu a to se mi prý mstí,
   prý v těchto botách jdu a tak si šlapu po štěstí.
   Rec.: Pozor, boty!    Pochodem vchod!


Každý z nás tuhle píseň od Yvonne Přenosilové zřejmě zná. Její tóny mi zněly od rána v hlavě a když jsem se chystala napsat nový příspěvek o botách, musela jsem najít na netu celý text.

O botách proto, že mám velice ráda nové boty a k těm botám kabelky. Vím, že je nás mnoho kdo to takhle má, není to nic neobvyklého a je to naprosto ženská radost.
Jenže mně se už dvakrát stalo, že jsem si totálně při výběru bot naběhla.

A jak se to stalo ?

Předně musím říct, že vzhledem ke svému vybočenému palci na noze (což je prosím dědičné !!) si musím kupovat boty kožené, aby se materiál lehce poddal mému handicapu. Tím pádem boty nejsou nijak levné, ale zase při mé láskyplné péči mi vydrží hodně dlouho.

První naběhnutí byla moje veliká chyba, že jsem si boty objednala přes e-shop od firmy Baťa s tím, že pokud by mi neseděly, mohu je vyměnit v nejbližší prodejně.
Boty přišly, moc se mi líbily, měly krásný úzký klínek, vyzkoušela jsem si je, seděly dobře. Počasí ještě na ně nebylo a tak odpočívaly v krabici.
A pak na ně došlo. Šla jsem ke kamarádce,a vzala na nohy, že je vyzkouším. Jenže k té kamarádce je to přes celé město a pak ještě kus pěkně do kopce. Když jsem k ní dorazila, cítila jsem, že je zle. Už jsem ani nevěděla co mne bolí víc, avšak ze všeho nejvíc ten vybočený kloub. Co vám mám povídat, manžel pro mne musel přijet autem, domů bych asi nedošla. Byla jsem jak mátoha beznohá...
Boty jsem vzala na nohu ještě jednou a nešlo to. Jenže tím vším jsem promarnila lhůtu na výměnu bez udání důvodu a reklamovat jsem je neměla proč. A tak boty doma bydlí v krabici a já sháním kamarádku, která má velikost 38 a užší nohu než mám já :o).

 
Další mé šlápnutí vedle bylo v prodejně s obuví, kde jsem zahlédla mé vysněné vínové boty, které jsem tak dlouho sháněla. Mé srdce zaplesalo, ano ano hulákala jsem v nitru, ty chci, jen ať mají moji velikost. Měli.
Jala jsem se řádně zkoušet (po zážitku s botami shora uvedenými), nejprve pravou, tam je ten problém, pak i levou, pěkně jsem si chodila po prodejně, abych nenakoupila chaoticky. Vše sedělo, kůže měkkounká - byla jsem šťastná když jsem si je vezla domů. Doma předváděla manželovi jak jsem dobře nakoupila, jak mi sedí pěkně na noze,  jak jsou naprosto úžasné...Do té doby, než jsem v nich vyrazila ven. A opět vybočený palec dělal trampoty. Okraj se mi prostě zařezával přesně do středu kloubu a to bylo bolestivé. A s tím nic neudělám. Bylo mi do pláče. To přeci není možné, vždyť jsem je tak poctivě zkoušela.





Došla jsem k závěru, že jsem byla tak nadšená, že jsem objevila mé vysněné vínové boty, že se mi snad noha zúžila a já jsem se v nich cítila v pohodě jen abych si je mohla koupit. Neumím si to vysvětlit jinak, než že zafungovala touha a ne rozum :o).
A tak mám dvoje boty pěkně v krabicích a kolem sebe ani jednu kamarádku, která by je obula, většinou mají velikost menší nebo i větší.

Máte některá podobné zkušenosti při nákupu bot ? 

Já už nyní přesně vím na co se mám u bot zaměřit, jak jsou šité, jak vykrojené, neexistuje pro mne si koupit letní boty s úzkými pásečky, to je pro mne tabu.

Přeji vám radostné nákupy jarních či letních bot.





Pozor boty, pochodem vchod...





14 komentářů:

  1. Tak přesně to znám. Nejhorší je, že v obchodě si říkám, že v těch botách je jako v papučích. Ale ouvej, když vyrazím do města na dlažební kostky, z papučí se rázem stává španělská bota.
    Minulý týden jsem si takové koupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nelítám sama. Už jsem si říkala, že to přeci není možné. Je fakt, že se mi noha trochu mění, je širší, asi se možná i trochu bortí klenba :o) - už jsem si koupila raději o číslo větší. Ono hrozně záleží na výrobci ohledně velikostí. Ála

      Vymazat
  2. Alenko, nejdřív ti pochválím to háčkování, krásný vzor, tunika bude úžasná!
    A boty a já, to je taky kapitola, a to nemám vybočený palec. Úžasně se mi chodí v botkách Rieker, jen ne vždycky seženu botičku odpovídající mému stylu. V poslední době mám dvoje boty od anglické firmy Clarks, ale tam tedy čekám na slevy :o)
    Moc tě zdravím a přeji lehký krok!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko tak víš o čem píšu :o)))...Se značkou Rieker mám také dobré zkušenosti a také se zn. Tamaris. A děkuji za pochvalu vybraného vzoru, i mně se líbí hodně. Dneska jsem si raději ještě dvě klubíčka objednala, celá tunika bude pak obháčkovaná raččím sloupkem a to bude také spotřeba. A abych neobjednávala pouze dva kousky (poštovné je hrozně vysoké :o) ), vzala jsem si ještě přízi Cotton Blend od Red Heart ve smetanové barvě, určitě se mi bude na něco hodit...Měj se.
      Ála

      Vymazat
  3. Taky se už nějakou dobu chystám k maratónu po obchodech s obuví, já mám zase na nohách o hodně delší ukazováčky než palce a navíc levou nohu o půl čísla větší než pravou - na výběr dobře padnoucích bot je tato kombinace taky docela šílená... o to víc se pak starám o ty boty, které mi sedí, aby vydržely co nejdéle krásné :-)
    Přeji krásné jarní dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je také výborná kombinace pro zakoupení bot.Naprosto s tebou soucítím, chceme také hezké boty, nejenom sportovky, že ? Přeji dobrý výběr.
      Ála

      Vymazat
  4. No to je jako o mně. Sehnat boty, aby se mi líbily, byly pohodlné a nestály spoustu peněz, to je fakt umění. Zkoušela si boty od firmy ARA? Ty jsou super pohodlné!
    Krásný slunečný den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko tak ty neznám, zkusím se podívat. Asi před měsícem jsem brouzdala v CCC a všechny boty co se mi líbily, byly úzké, že jsem se do nich vůbec nedostala. Bylo to velké zklamání.
      A slunečný den už dnes máme od rána.
      Ála

      Vymazat
    2. Jo jo, boty z CCC jsou nádherné a opravdu úzké, ale podzimní a zimní botky od nich mi sedí a jsem moc spokojená.

      Vymazat
    3. to věřím, když boty sedí je to i pro mne vždy štěstí a nemůžu se s nimi pak hodně dlouho rozloučit....

      Vymazat
  5. Alenko,
    tak ty vínové botky bych tam také nenechala !
    Moc se mi líbí, ale opravdu nevím, jestli bych také neměla podobný problém ;-)
    Pamatuješ, nedávno jsem byla nadšená z černých lodiček ze sekáče.
    Už jsem v nich i vyrazila do ulic,ale na běžné běhání po ulicích s kočárkem také nebudou ty pravé ;-)
    Raději jsme si ještě pořídila kecky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vždyť to říkám, že se mi v té prodejně snad noha zúžila když mi tam byly a doma už pak tlačily :o))).
      A ty černé lodičky byly fakt dost dobré. Tak si je holt nech na příležitost jinou, třeba až půjdete s mužem na prima večeři.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, oboje botky jsou moc hezké.......
    Také mám problém při nákupu bot, protože mám širší nohu...moje oblíbené značky mezi kterými vždycky vyberu jsou Ara, Rieker.....
    Přeji Ti hodně štěstí při nákupu nových botek.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji a značku Ara neznám, poohlédnu se po ní. Jarní černé pohodlné lodičky jsem sehnala v Litoměřicích, tam je úžasná prodejna obuvi, a je to značka Tamaris. Ještě mě čeká nákup bot letních, tak dám pak vědět na blog, zda jsem vůbec pochodila :o).
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála