pondělí 2. února 2015

S HÁČKEM ...

mne naučila moje teta.

... nákrčníky, brože, kardigan...

Už od mala mne bavilo si na panenky šít a později plést a háčkovat.
Vždy jsem se zajímala o ruční práce. Nebavilo mne večer sedět u telky
s rukama v klíně, musela jsem pořád s něčím "cvakat" (nu jen vyšívání je hodně tiché...).
Když byli kluci malí, šila jsem na ně, pletla a to hlavně z důvodů, že nic hezkého
v obchodech prostě nebylo.
Jsem takový samouk.
Vyzkoušela jsem malování na hedvábí, obrázky decupauge, pletení z pedigu, chodila jsem na keramiku...

...tunika, tašky a tašky bylo téma loňského léta...
 
Jen už nešiju, skoro nepletu, nevyšívám, ale zato s háčkem mne to před dvěma roky začalo neskutečně bavit.

... téma tašek vládlo celému létu...
Když jsem zjistila co všechno mohu na internetu najít za návody, tipy a rady,
naprosto jsem propadla...


... z uháčkovaných tašek jsem zachránila pro sebe jen tuto ...
A tak se mi doma hromadí klubíčka, háčky všech velikostí a do galanterií někdy raději nechodím a obcházím je velikým obloukem.

 ...do tašek jsem všívala i podšívky, aby to hezky vypadalo i uvnitř...

Jen si pro sebe něco uháčkuji, už mne kamarádky žádají, zda bych také mohla i jim něco podobného uháčkovat.
 A já mám radost, že jim mohu vyhovět a hned opět beru háček do ruky. 
Je to vášeň snad ??? 


4 komentáře:

  1. Milá Álo, i já jsem vášnivá:o))..propadla jsem ručním pracem a to tak, že televize je pro mě kulisa a musím napsat, že mi vůbec nechybí..Manžel to kvituje, protože se může dívat na sportovní přenosy a já neprotestuji:o)..s tou galanterií to mám stejně..včera jsem na stránkách Aranel našla e-shop na vlnu a objednávala a objednávala až to přesáhlo zase velikou sumu.. v tu chvíli jsem si řekla a dost! Nejdříve všechno doháčkovat a pak objednávat a tak jsem naštěstí objednávku ani neodeslala...takže cíl mám jasný...všechny klubka zpracovat...a že jich je.. Teď háčkuji čtverce do Afriky..ale musím to něčím proložit, protože bych "zblbla" :o)).. Jinak tvé výtvory jsou moc krásné ..přeji Ti krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko vždy mne potěší, že v tom nejsem sama :o). Pokaždé když jsem objevila něco nového a zkoušela různé techniky ručního tvoření, propadla jsem tomu, nakupovala potřebné věci a vyráběla. Většina výrobků se u mne ani neohřála, byly z nich dárky k narozeninám, dárky při návštěvě a pod. Mám vždy ohromnou radost když někoho mohu obdarovat vlastnoručně vytvořeným dárkem. Díky za hezký komentík. Ála

      Vymazat
  2. Ahoj Alenko, také v poslední době dávám přednost háčku:-) Máš moc hezké věci, líbí se mi dvoubarevné květiny:-) ahoj a hezký únor.Zuzana - také háčkuji čtverce do Afriky jako Inka :-) a chystám se na pletené čepičky, zpracuji co nejvíc zbytků půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko, já nyní od háčku odpočívám, sáhla jsem po knihách, takže víc čtu :o). Nějak nemám háčkovací nápady, to se mi občas stává. I když už jsem trochu začala přemýšlet, že bych si mohla uháčkovat opět nějakou tuniku, už jsem si pro sebe dlouhou nic nevytvořila :o). A zanedbávat se přeci nesmím... :o))))). Hezký den ti přeji. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála