pátek 27. února 2015

HÁČKOVANÝCH MALIČKOSTÍ...

není po ruce nikdy dost.

Nejdříve na sebe musím prásknout jak jsem tento příspěvek napsala až do konce a po poslední větě jsem si, vůbec nevím jak, vše smazala :o( . Vím, že nejsem jediná komu se toto stalo, ale úplně mne přešla chuť to psát znovu a tak jsem se zvedla od počítače a šla raději pryč.
Už mne to přešlo takže znovu...

Mám ráda zásoby háčkovaných drobností, které se mi kdykoli hodí jako
malé dárky kamarádkám, jako dárek když jdu na návštěvu k milým lidem.
Zjistila jsem, že  se mé zásoby naprosto ztenčily, ba přímo vytratily a tak
to musím napravit ...

A budu opět háčkovat

různé brože třapatky...











různé pytlíčky na mýdla a levanduli...





obaly na mobily...




žínky a chňapky ...




oblíbená srdíčka ...




a třeba také obal na čtečku
(ten byl pro mne)







 A teď to rychle umístím na blog, než si to zase smažu...




 

8 komentářů:

  1. Krásné háčkování v moc příjemných barvičkách.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko moc děkuji, těší mne že se líbí můj výběr...Ála

      Vymazat
  2. Alenko, moc pěkné..já mám taky šuplík plný věcí pro " strýčka Příhodu". A to nejen ze svých výrobků, ale když něco vidím, tak koupím a pak se dárky jako když najdou:o)..Měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, také se mi mnohokrát zásobičky hodily :o)) a ty jsi tolik činorodá, že šuplík musí být obrovitý :o)), já nějak nestíhám co bych vše chtěla. Ála

      Vymazat
  3. No pááni .... jsi háčkovací šikulka:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, spíš bych řekla, že je to u mne nárazové, jak se do něčeho ponořím tak mrskám háčkem jak o život a pak si najednu musím udělat pauzu. Nyní jsem byla nucena odložit další tašku, došla příze a nemohu stejnou sehnat...to je pěkná brzda. Ála

      Vymazat
  4. Álo, vyfotila si spoustu precizní práce! Taky mám ráda, když mám nějaké dárečkové zásoby...
    Moc jsem si užila tvůj mořský příspěvek, hned bych se jela ohřát :o)
    Hezkou sobotu přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Helenko to děkuji, někdy jsem přílišný detailista, jsem schopna párat jakmile zjistím chybku. A jsem ráda, že jsem tě v nynějším počasí trochu "ohřála" teplem u moře. Já bych také nejraději naházela pár věcí do kufru a zaletěla si někam do tepla. Ale už se brzy dočkáme, že ? Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála