čtvrtek 5. února 2015

HÁČKEM PRO DĚTI...

Minule jsem vám ukázala hračky
 a v zásobě mám ještě trochu parády hlavně pro holčičky.
Nakoukneme ?




Háčkované čepičky jsem se naučila díky návodům
od Lenky z blogu   Fizule71,
která nejenže skvěle háčkuje, ale věnuje čas vytvoření 
naprosto jednoduchých, pochopitelných návodů i s
fotodokumentací. 



Háčkování čepiček a kloboučků mne uchvátilo, mohla bych
zásobovat zástupy malých slečen :o).
Pro holčičky se člověk opravdu může "vyřádit" barevně, což je 
skvělé.







A došlo i na komplety s taštičkou,
 

 na deky pro miminka, na taštičky pro malé parádnice,

 na soupravičku na vítání občánků, 
čepičku a bačkůrky pro předčasňátko,



 na různé kapsičky pro malé nezbytnosti či tajemství,
a třeba i malý šáteček,





ani taštičky na drobné pamlsky
nesmí chybět...

 To byl průřez mým loňským "řáděním" s háčkem :o).
Třeba se i letos zadaří...







6 komentářů:

  1. Álo krásné tvořeníčko :o)
    měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti, pro děti se mi tvoří úplně nejlépe :o). Měj se prima. Ála

      Vymazat
  2. Álo, krásné čepičky..jsi moc šikovná a moc díky za návody..na tu světlou koženou sedačku se mi to náramně hodí...díky a krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Inko děkuji....také mám světlou koženou sedačku a také to vyzkouším. Hezký víkend. Zrovna jsem dopekla, tak zítra dám foto.. Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, dnes jsem poprvé nakoukla na Tvůj a blog a moc se mi líbí. Budu chodit častěji, Tvé tvoření je nádherné.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkuji za návštěvu a jsem moc ráda, že se ti u mne líbí a že závítáš častěji. Krásné dny. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála