pondělí 23. února 2015

ČAS...ČAS ?

proč se mi stále zdá, že dřív byl čas pomalejší ?
Když byly děti malé, šila jsem na ně, pletla jsem na celou rodinu, vyšívala, četla po nocích oblíbené knihy, chodili jsme na procházky.
A dnes ?
Nešiju, nepletu, děti jsou velké a mají své životy a já mám pocit, že 
času mám stále méně a méně.

Den se překulí tak rychle, že se tomu nechce ani věřit.

A tak se snažím čas využívat co nejvíce a nejlépe, abych ze všeho
 co dělám
 měla
hezký pocit.

V pátek jsme šli s kamarády do příjemné hospůdky na večeři a 
hlavně na milé posezení, kde o smích nebyla nouze 
(vždyť smích prodlužuje čas našeho žití).

V sobotu jsem se domluvila s kamarádkou a vyrazily jsme do okolí.


Stále si říkám v jakém kouzelném koutě žijeme, kolik krásy 
kolem sebe máme...





... jak bych si přála být v přírodě každý den,

 

... jak se mi líbí fotit stromy, cesty, 


...jak čekám na rozkvetlé keře a louky.

I tak se dá ztrávit hezký čas.



Objevte konec své pouti v každém svém kroku.

                                                                                                   R.W.Emerson  


 

 

6 komentářů:

  1. a každým rokem běží rychleji! Taky bych měla víc chodit,jen nemocné klouby protestují. Chci si pořídit hůlky nordic walking, prý uleví nohám...ale moc tomu nevěřím. Dnes jsem šla pár set metrů- a byla jsem vyřízená... Moc toho nenachodím- a stejně dny běží čímdál rychleji... Že by teorie relativity?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Marcelko, běží stále rychleji ten bláznivý čas. Můj muž má problémy s cévou v lýtku, takže do kopců se mu pro občasné křeče moc šlapat nechce, ale pomáhá si právě hůlkami a moc si to pochvaluje. Takže se mnou jde i ty kopce, které máme všude kolem nás. Ála

      Vymazat
  2. Něco se s tím časem děje, protože to jinak není možný:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vnímám to tak, že se neustále zrychluje :o)...Ála

      Vymazat
  3. Álo moc krásně to máš napsané---a podle foteček je tam u Vás opravdu krásně :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji, mám to naše městečko ráda i když je to kolem samý kopeček, o rovinu skoro nezavadíš :o))). Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála