čtvrtek 15. ledna 2015

Třeboňsko ...

kraj  rybníků.

Nikdy bych nevěřila, že mi krajina kolem rybníků tolik učaruje a že se sem budeme vracet každý rok.


Jezdíme v měsíci červnu, kdy zde ještě není tolik milovníků kol a tak zažíváme po cestách úžasný relax při pozorování kachen, líných kaprů, racků a volavek. 
Doprovází nás žabí skřehotání, místy také nemilosrdné přisátí komárů (ale to jen v některých lokalitách).

Už jen i jména rybníků  navozují romantické snění.
LÁSKA
VÍRA
NADĚJE
SKUTEK
SVĚT
NOVÝ VDOVEC
STARÝ HOSPODÁŘ
Pokaždé najdeme nové cesty a nová místa, kde člověk cítí tu nádheru.

Přeji vám krásné toulání ať pojedete kamkoli, kdykoli, s kýmkoli.

 

9 komentářů:

  1. Souhlasím, Třeboňsko je specifické, okouzlující, inspirativní pro umělce, ... a my to sem máme cca 25 min. autem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak to my to máme na pár hodin, ale vůbec nevadí. U nás máme samé kopce a tak si ty rovinky moc užívám. Ála

      Vymazat
  3. Miluji Třeboň, mládí jsem tady nádherně pobyla a teď ve středním věku se sem ráda vracím. Sdílím váš obdiv.mějte pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tento kraj si zaslouží, aby se člověk vracel. Každý rok je to mé velké těšení, že zase zavítáme. Děkuji za komentík. Ála

      Vymazat
  4. Ali, ten kraj mám moc ráda. Jezdila jsem s rodiči stanovat na rybník Rožmberk rok co rok snad 6 let. DOkonce mám z Třeboně i snubní prstýnky, které se tehdy těžko sháněly a prodávaly jen oproti potvrzení o dohodnuté svatbě. Předloni jsme se tam s manželem vypravili na dovolenou po třiceti letech a pěkně si zavzpomínali. Je tam opravdu krásně. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tak to máš hezké vzpomínky z dětství, že ? A dokonce i snubní prstýnky ti tento kraj připomínají, to je moc hezké. My jezdíme už také několik let a oblíbili jsme si penzion Dvůr Hamr v Lužnici, tam se cítíme skvěle. Díky za pěkný komentík. Ála

      Vymazat
  5. Na výlet bych jela hned, tam bych se s foťákem vyřádila:-) Ale pořád to nějak nevychází, tak snad někdy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko pokud ráda fotíš, tak by sis užila :o)). Letos mám v plánu víc na kole stavět a fotit, tak doufám, že budu mít pěkné "úlovky". Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála