úterý 13. ledna 2015

ŠTĚSTÍ, štěstí, štěstíčko...




... hodně často si přejeme, abychom byli šťastní, aby ten druhý byl šťastný. Za můj život pro mne toto slovo několikrát změnilo význam a vlastně jsem poznala určité podoby štěstí.

V prvé řadě mne potkalo štěstí při seznámení s mým mužem. Mladá, zamilovaná na první pohled, šimrání v žaludku, pokleslá kolena, třes rukou, neschopnost se normálně vyjádřit. To k mládí a zamilovanosti patří.

V druhé řadě jsem poznala nesmírné štěstí, při kterém mne až bolelo srdce, když se nám postupně narodily naše děti - no děti, to se prý říká, když je to holka i kluk :o) - naši tři syni. Od té doby to jsou nejenom starosti, ale především radosti a jsem šťastná, že z nich vyrostli bezva lidi. 

Další štěstí jsem poznala při narození prvního vnoučka a zjistila jsem, že je to úplně jiný pocit, jiný strach o něj, jiná bláznovství co člověk dokáže udělat když jsme spolu.
Loňského roku se nám narodil vnouček druhý a to předčasně o dva měsíce a strach to byl velikánský. Už je vše v pořádku, má se čile k světu a to je pro mne další dávka štěstí.

A v neposlední řadě mé další pocity štěstí se vrací vlastně k počátku. S mým mužem se ruku v ruce blížíme pomalu, ale jistě k jiné životní etapě. Máme čas na výlety, dovolené, návštěvy divadel, koncertů a plně si to užíváme. Vážíme si jeden druhého a jsme spolu moc rádi.

Proto jsem nazvala svůj blog Štěstí v mém životě...


Jsme dva.
Dva na všechno - na lásku
                                  na boj i bolest
                                  na hodiny štěstí
dva na prohry i výhry,
na život i na smrt - dva. 


Vaše Alena 






 

14 komentářů:

  1. Alenko...krásná slovíčka.
    Užívej si, že jste DVA!
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motto jsem tenkrát zvolila na svatební oznámení a jeho smysl se tolik naplnil...Děkuji, že jsi mne zde navštívila. Ála

      Vymazat
  2. To je krásně povzbudivě napsáno :) Přeji stále hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru děkuji, ráda bych, aby mé další příspěvky byly jen a jen pozitivní. Říká se, že štěstí už je ta cesta, po které jdeme....Děkuji za návštěvu. Ála

      Vymazat
  3. Ali, krásně se ti ten blog podařilo zahájit. včera jsem zkoušela a nebyl a dnes taková krásná slova.
    přeji hodně úspěchů a čtenářů. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, každý začátek je těžký, ale nemá se nic lehce vzdávat a tak se budu snažit do všeho proniknout, aby jste se rády vracely ke mně na návštěvu. Byla bych moc ráda. Děkuji. Ála

      Vymazat
  4. Milá Álo, přeji Ti do dalších dnů moře štěstí a to nejen ve dvou...s celou Tvoji velkou rodinou. Jsi báječná žena, manželka, maminka, babička...BLOGERKA. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moje zlatá, jsi na mne tak hodná :o), až se tady pýřím. Mám moc ráda tvůj blog, tvé vyprávění, tvé básničky, tvé fotky...a tvůj šťastný úsměv. Děkuji moc a moc. Ála

      Vymazat
  5. Ali, moc hezky jsi svá slovíčka poskládala... :-) Tak i nadále HODNĚ ŠTĚSTÍ a především ZDRAVÍ, protože jdou ruku v ruce... Ať se ti daří... :-) Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo moc děkuji a souhlasím ZDRAVÍ a ŠTĚSTÍ jdou ruku v ruce společnou cestou a když se k nim přidá LÁSKA, jsou to ti nejlepší kamarádi, kteří nás mohou obklopovat...Ála

      Vymazat
  6. Alenko, nádhera! Čtu, usmívám se a vidím, že jsem tu správně..stejná krevní skupina:o))..Já sice mám děti..:o)/ mimochodem slyšela jsem, že v lepších rodinách se to nemíchá/- / patříme mezi ty horší:o))/, ale jinak je vše podobné...láska až za hrob a štěstí...Jsem moc ráda, že jsi našla mě a já Tebe:o)! Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Inko moc děkuji za návštěvu a za registraci do Přátel, vážím si toho. Stále nějak nemohu uvěřit, že jsem to fakt "rozjela" . Večer před usnutím si vymýšlím témata, asi si dám nějaký sešit na noční stolek :o)))).. Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Je deset hodin večer, chystám se do peřin - na noční kojící směnu a naprostou náhodou narazím na tento blog Alenky, maminky mého muže. Slzím štěstím a radostí, které pročítání stránek přináší. A tak musím veřejně napsat, že Ti Alenko hrozně moc fandí a smekám před Tebou. Mám se co učit, říkala jsem si už kolikrát, když jsme spolu seděly a probíraly naše starosti i radosti. Přeji Ti spoustu čtenářů a další úžasné nápady na nové články a příspěvky. Tvoji kluci P+P+H+R mají být opravdu nač pyšní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Gábinko, jsem prozrazena :o)))... Nechtěla jsem o svém blogování příliš mluvit, protože jsem v začátcích a mohlo vše také rychle skončit. Moc a moc ti děkuji za veřejnou pochvalu, buší mi srdce a slzím. Ostatní si řekneme ústně.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála