středa 28. ledna 2015

POMAZÁNKY...

Máme moc rádi pomazánky všeho druhu a když mne to chytne,
zpracuji třeba tři najednou
-
jako včera.
Doma byla zásoba celeru, mrkve, sýrů a zbytek šunky. 


  • sýrová s česnekem
nastrouhaný tvrdý sýr, jeden čtverec nastrouhané Madety tavené, česnek, majonéza, nadrobno nakrájená šunka (pár plátků),trochu pomazánkového másla,
 sůl, mírně pepře
 
 
  • celerová se šunkou
nastrouhaná čtvrtka celeru syrového najemno, 1 menší mrkev najemno, 
1 čtverec tavené Madetky nastrouhat, nadrobno šunka,
trochu citr.šťávy, sůl, majonéza
(v létě trocha pažitky)
 
 
  • celerová se sýrem
nastrouhat najemno syrový kousek celeru, nastrouhat tvrdý sýr, nastrouhat 1 mrkev,
trochu hořčice, sůl, majonéza
 
(kdo nerad dává majonézu, samozřejmě lze nahradit  bílým jogurtem - jak kdo je zvyklý, moji mužští upřednostňují klasiku).
 
A nezapomeňte - celer je hodně zdravý a v kuchyni opomíjený.
 
 
   
   

2 komentáře:

  1. Celerová by u nás neprošla (no jo, mám rozmlsané strávníky:-D), sýrová jo ... ale nejčastěji dělám sloní žrádlo + pomazánky co dům dal:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, já mám strávníky celý život na 1***, dva z nich nesnědí ani za nic koprovku, ale přitom kopr v kulajdě jim nevadí. A celer jsem nenápadně vložila do jedné pomazánky - nastrouhaná mrkev, trochu celeru, citelně česneku, sýr, majolku - moc jim chutnala a od té doby neprotestují :o))). Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála