úterý 20. ledna 2015

HRAČKY...

mazlíci pro děti - háčkované.

Kdysi jsem na Fleuru objevila nádherné hračky a úžasnou tvořitelku návodů na jejich vypracování.
A tak jsem objednala návody, bavlnu, zakoupila polštářovou výplň a začala.
Hračky mne okouzlily, avšak nejhorší část práce bylo jejich kompletování. 
Všechny dílky jsem vždy uháčkovala velice brzy, ale PAK. 

... pak jsem šila, sešívala, našívala několik hodin i dnů.
To byla ta nejtěžší práce.

Výsledek však stál za to - rozzářené dětské oči. 

Okamžitě zapomenuto na vše ostatní.





(nesmím opomenout, že poníčci jsou zhotoveny dle návodu od Lenky  Fizule71)

Děti mají mít    radost ....


 
   
  

6 komentářů:

  1. Alenko, kouzelné hračky..Jsi moc šikovná..měj krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc děkuji, měla jsem z nich radost jako ty děti, to se přiznám. Hezký dnešní večer. Ála

      Vymazat
  2. Pane jo, opravdu nádherné kousky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. to su krasne skvostiky, krasne, vesele a hrave ....
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko děkuji, děti vždy umějí nejkrásněji dát najevo radost, to je nejlepší odměna. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála