pondělí 19. ledna 2015

DVA DÁRKY ...

... jsem dostala naprosto nečekaně...

V prosinci loňského roku se mi zalíbila obálka nového časopisu, zaujalo téma a tak jsem si koupila 



Chtěla jsem dát najevo spokojenost, a proto jsem napsala pochvalný mail do redakce. Odepsali mi, že děkují za přízeň. Následně přišel mail další, abych jim sdělila adresu, že mě za můj příspěvek odmění.
 Pustila jsem to z hlavy.
Před svátky zastavil poštovní vůz u našeho domu a doručovatel mi podává docela objemnou krabici. 
Váhám - co to může být ? Nic jsem si přeci neobjednávala?
Netrpělivě rozbaluji a tam


 Kartonové hodiny i s kukačkou :o))
Ptáte se zda kukačka kuká - nekuká, naštěstí. Hodiny jsem umístila do naší "zimní přátelské" místnosti a zatím stále jdou.
Rozhodla jsem se, že si objednám předplatné, měsíčník se mi moc líbí.
Jaké bylo mé překvapení, když ve druhém čísle v sekci 
Vaše dopisy do redakce
byl otisknutý (redakčně zkrácený) můj příspěvek.
Cituji :
Jako já v šatičkách
Zajásala jsem nad titulním obrázkem s perníčkovým vánočním stromkem, dřevěným koníkem a sladkou sedící holčičkou. Okamžitě mi naskočila vzpomínka na fotku z mého dětství, jak stojím v šatičkách s bílým límečkem, v punčoškách a bačkůrkách u vánočního stromku. Bylo rozhodnuto!


 Nu, tak to mne mile překvapilo.

Nyní doma mám již třetí číslo a moc se mi obsahově všechna líbí.
Dárkům však ještě nebyl konec. Za předplatné jsem obdržela svíčku od americké firmy Candle-lite, která má své počátky v roce 1840.
A minulý týden byla doručena.

 
Svíčka z nejstarší americké svíčkárny - jak píšou.
 Vůně zázvor a citrus - úžasná.

No není milé dostávat dárky NEJEN O VÁNOCÍCH ?

Mějte krásný týden...

    

2 komentáře:

  1. Alenko, to je krásný článek..a moc gratuluji k výhře..Já Venkov odbírám už dávno..je to nádherný časopis, krásné články a nádherné fotografie i inspirace..bez něj si to už nedovedu představit..Ten, kam jsi psala příspěvek mám také a kde by mě napadlo, že tam psala má současná blogová kamarádka:o)))..měj se moc hezky..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, to jsou ty cesty, které nás někam zavedou, že ? Náhody neexistují a co se nám přihodí má svůj smysl - tak to vidím já. Jsem ráda, že jsem se k blogu odhodlala. Těším se na vše co mne čeká. Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála